Edsvikens tennisklubb erbjuder 3 grusbanor som är öppna under utomhussäsongen from maj t o m september. Klubben är en välkomnande tennisklubb och präglas av glad stämning och god sammanhållning. Alla välkomnas att delta i våra aktiviteter oavsett ålder och spelnivå.

I vårt klubbhus vackert beläget vid Edsvikens strand arrangerar vi olika sociala aktiviteter. Du som medlem är välkommen att använda klubbhuset för att kunna göra läxan, titta på TV, lyssna på musik eller bara sitta och koppla av och ta en fika eller en glass.

Klubbhuset går även att hyra för privata tillställningar – välkommen att maila oss för mer information om du är intresserad.

Vårt café är öppet under säsongen och här kan du köpa nybakat fika och lättare mat. Öppettiderna varierar så håll utkik på vår hemsida samt på sociala media.

I Sollentuna finns ytterligare tre tennisklubbar – Sollentuna TK med inomhusbanor, Rotebro TK med utomhusbanor samt Törnskogen med en utomhusbana. Juniorverksamheten bedrivs av Sollentuna TK.

Varmt välkomna till ETK.

Styrelsen 2023